E-mail marketing

Het werven van nieuwe klanten is een dure aangelegenheid. Investeren in e-mail marketing kan zeker de moeite waard zijn voor verscheidene doeleinden. Het kan gaan om uw product/dienst te verkopen, mensen te informeren over ontwikkelingen of de klanttevredenheid te meten.

e-mail marketing

E-mail marketing is dialoogmarketing

E-mail marketing kan snel een groot bereik realiseren. Het maakt niet uit of het gaat om 1 of 10.000 (potentiële) klanten. Het is wel belangrijk dat e-mail marketing goed wordt ingezet. Daarom spreken we bij BRIDGE over dialoogmarketing. Dialoogmarketing met een persoonlijke en relevante aanpak. Hierdoor zullen de kansen stijgen op een (positieve) respons. BRIDGE zorgt er voor dat de e-mail marketing totaal geïntegreerd wordt binnen al uw bedrijfsprocessen.

email marketing

Meetbare resultaten

Naast het opstellen en versturen van de e-mails, analyseert BRIDGE Digital Marketing ook de response van de e-mail marketingcampagne. Denk hierbij aan wie de e-mail heeft ontvangen en hoe vaak deze is geopend. Daarnaast is het natuurlijk ook belangrijk hoe vaak er doorgeklikt wordt naar de website. Het is mogelijk om een geautomatiseerd vervolgbericht te laten versturen. Dit gebeurt op basis van de respons van een ontvanger,

Wilt u dat BRIDGE een succesvolle e-mail marketingcampagne voor u opstelt en/of uitvoert?

Neem dan vrijblijvend contact op:

Tel: (+31)20 – 772 38 16

E-mail: info@bridgedigitalmarketing.nl