Display marketing & real time bidding

Wilt u uw product/dienst een boost geven qua naamsbekendheid? Of extra sales genereren door dichtbij uw doelgroep te staan? Dan is display marketing interessant voor u. Display marketing kan worden ingezet voor zowel sales doelstellingen als branding. Het kan toegepast worden binnen verschillende fases van de customer journey.

display marketing

Hoe werkt display marketing?

Door het inzetten van dynamische IAB bannerformaten, rich media ads en video advertising brengen de specialisten van BRIDGE uw website onder de aandacht bij de doelgroep op de meest effectieve manier. Met display marketing bereikt u uw doelgroep op het juiste moment en met de juiste boodschap.

Wij realiseren gegarandeerd bereik onder de doelgroep tegen de laagst mogelijke kosten, door de media-inkoop via Real Time Bidding en prive market places te verzorgen. Dit gebeurt volledig transparant, zonder verborgen kosten.

real time bidding

Real Time Bidding

Real Time Bidding (RTB) maakt het mogelijk om real-time uw specifieke boodschap te tonen en te bepalen welk bedrag u daarvoor wilt betalen. Dit gebeurt op basis van big data. Het gedrag van consumenten wordt online geanalyseerd en binnen enkele milliseconden wordt bepaald of een bezoeker interessant is en dan vindt er een bieding plaats. Het komt er op neer dat u voor iedere unieke bezoeker bepaalt of de campagne getoond wordt.

Is uw interesse gewekt voor display marketing en real time bidding?

Neem dan vrijblijvend contact op:

Tel: (+31)20 – 772 38 16

E-mail: info@bridgedigitalmarketing.nl